Goed toegekomen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu Goed toegekomen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

Goed toegekomen

Door: Karine Dierickx

Blijf op de hoogte en volg Karine

11 Augustus 2009 | Ecuador, Quito

Lang onderweg geweest, 48 u van vertrek tot hostel, niet geslapen, je moet er iets voor over hebben he! Hier plaatselijke tijd om 24u toegekomen dus heb nog wat slaap kunnen inhalen. Vanmorgen prachtig zicht vanuit het hostel ik zit in een dal, alhoewel ik hier op bijna 3000m zit, en heb uitzicht over hoge bergen, prachtig. Heb nog geen last van de hoogte dus dat is prima. Straks ga ik mijn eerste trip op de bussen ervaren, ik ga naar het midden van onze aardbol, ik ga met de ene voet op het noordelijk halfrond en met de andere voet op het zuidelijk staan, ik ga die evenaar eens bekijken, lol.
De trip gisteren naar het hostel met de taxi was niet zo mooi, lelijke gebouwen met grote ijzeren rolluiken er voor, veel beton, brikbrak. De oude stad zal mooier zijn hoop ik. Heb een heel mooi hostel, uitgebreid ontbijt gekregen, en weer supervriendelijke mensen hier.
Alle ben ermee weg, ga de wereld eens ontdekken se! Het is hier frisjes, denk niet dat het 20graden is, een trui is hier welkom.
Tot een volgende mail, groetjes en dikke zoenen xxx

• 11 Augustus 2009 - 16:20

MC:

Yupse Karine, blij dat je goed bent aangekomen!
    Amuseer je ,ik blijf je volgen
    groetjes
    MC en de rest

• 11 Augustus 2009 - 16:39

Conny:

Waw tof. Blijf je daar maar amuseren en doe ze daar de groeten. Je hebt toch truien mee???? Of is het zoals de stokken?????

• 11 Augustus 2009 - 17:29

Else Segers:

stel het goed en toch maar voorzichtig zijn.

• 11 Augustus 2009 - 17:34

Amazing...:

Bij wijze van spreken stonden we 'gisteren' nog te kletsen voor de favoriete winkel van de modale Belg... Nu zit je mijlen ver... We zullen je virtueel volgen, als jij op uur en tijd verslag komt uitbrengen tenminste. (kleine hint)
    Zorg goed voor je eigen daar! Knuf, Anne