De evenaar - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu De evenaar - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

De evenaar

Door: Karine Dierickx

Blijf op de hoogte en volg Karine

11 Augustus 2009 | Ecuador, Quito

Hey iedereen,
Ja heb hier gratis internet, dus daar gaan we dan eventjes van genieten he, zal niet overal zo zijn.
Heb vandaag grote wandeling in de bergen gedaan, puffen zelle, maar de uitzichten waren fantastisch.
Daarna het bussysteem wat bestudeerd en hop ik was weg. Zo supergemakkelijk hier en ooo zo goedkoop. Heb 3u op en af de bussen gesprongen en ben nog geen dollar kwijt. Zo ben ik dan naar de evenaar geraakt. Ze hebben er een mooie attractie van gemaakt met heel veel souvenierwinkeltjes. En iedereen maar foto's maken, links en rechts van de lijn, gekke poses, leuk om te zien. Heb er wat rondgewandeld en van de uitzichten genoten. Vanavond niet ver van het hostel kip, frietjes en grote salade gegeten voor geen geld. Er zijn veel eetstalletjes op straat, morgen ga ik ze zeker proberen! Slaapwel iedereen, tot morgen xxx

• 12 Augustus 2009 - 07:39

MC:

Amaai Karine, klinkt schone en lekker!!
    Ook schone buschauffeurs? LOL
    tot een volgende

• 12 Augustus 2009 - 08:05

Jan:

Karine met de bus naar "de lijn"... dat is een beetje zoals de coke in de cola van Tom Boonen... alleen snuift gij daar echt wel de echte dinges des levens lijkt me wel...maar pas met die grote hoogtes hé... ;o) Geniet maar VOLLEN bak!

• 12 Augustus 2009 - 09:51

Micheline:

je maakt me jaloers Karine ! ja, de Andes, dat is een indrukwekkend gebergte en zoveel kleurrijke mensen zeker ?
    geniet van alles en de prachtige landschappen ; ga je een vulkaan van dicht bekijken ?? vele oostensche groetjes xxx
    Micheline

• 12 Augustus 2009 - 11:59

Ann:

Hallo Karine

Fijn dat je het zo goed stelt en tof dat je ons laat meegenieten of ... is het: ons laat "kwijlen".
    Enjoy every moment !

• 12 Augustus 2009 - 12:58

Isabelle:

Allez Karine

Geniet ervan, zoals altijd. Lijkt me weer leuk om op reis te zijn.

• 12 Augustus 2009 - 13:04

Encore Une Fois...:

Vamonos al viaje para buscar los sonidos magicos de Ecuador, Ecuador! Dj. Sash, weet je nog? Vertel ze daar maar, dat wij vol lof over ze zingen! Ah en ik heb een suggestie voor je volgend avondmaal: ne 'pollo sin pollo' met ne goe glas 'happy japa'...
    Voor het slapen gaan zou ik me ook wagen aan ne 'leche de tigra' of ne 'agua loca'. Man, man... ze hebben daar blijkbaar leutige dingen om te eten en te drinken. Hou me op de hoogte of het lekker was.
    Tweede knuf, Anne