Teleferico - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu Teleferico - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

Teleferico

Door: Karine Dierickx

Blijf op de hoogte en volg Karine

12 Augustus 2009 | Ecuador, Quito

Hier laat ik jullie weer wat kwijlen!
Vanmorgen in het hostel iemand leren kennen die ook alleen is uit Australie en we hebben samen de dag doorgebracht. Heel leuk gezelschap. En neen jullie moeten niets suggereren... is homo en heeft een vriend! lol
Vandaag op 4100m geweest, eerst stuk met kabelbaan, daarna klimmen, 10m stappen en rusten vanwege de ijle lucht. De zichten daarboven waren adembenemend, letterlijk en figuurlijk, amazing!! Heb lang genoten boven, moest er veel voor over hebben dus genieten. En koud daarboven, gelukkig warme trui mee.
Daarna met de bus, is zo supergemakkelijk hier, naar de oude stad, paar kerken en de kathedraal gezien bekleed met tonnen goud.
Heb heel sjiek gaan eten op dakterras, buffet voor 3.5 dollar> Het is hier echt goedkoop.
De douche was zaaaalig deze avond, na al dat klimmen en wandelen. En nu ga ik samen met Daryl een koffie drinken se. Morgen trekken we samen verder naar Banos, We gaan daar kuren in de hete zwavelbaden uit de vulkaan, mmm. Kwijlen jullie genoeg?? Dan laat ik het nu maar voor vandaag!
Dikke zoenen aan jullie allemaal xxx
En neen Marie Christine, geen knappe mannen hier, mijn type helemaal niet!

• 13 Augustus 2009 - 08:21

Jan:

Je bent daar wel serieus hoog van de grond geweest met Daryl, ook al is het een homo :o) Pas op van al die zwavel dat ge daar niet spontaan in vuur en vlam schiet!

• 13 Augustus 2009 - 10:12

Else:

ale ,ben blij dat je weer heel wat meemaakt.

• 13 Augustus 2009 - 11:32

Karine Met Daryl...:

Leuk dat je een soloreizende zielsgenoot trof daar. Vandaag ga je die meneer dus onmiddelijk in bad steken... Nice, some like it hot. :-)
    Schijnt dat er daar mirakels gebeuren ook...
    Het barst daar precies ook van de activiteiten: raften, canyoning, quads, mountainbiken, watervallekes, paardrijden, vulkaankraterbezoeken, etc. etc.
    Benieuwd naar je volgend verslag. Geef de groetjes aan Daryl en zegt dat ik op hem reken om jou overal veilig door te loodsen.
    Knuf drie, Anne

• 13 Augustus 2009 - 11:57

Andy:

Hoi Karine zo leuk dat je je amuseert. Lijkt me interessant die Daryl! Jij trekt toch ook overal in de wereld homo's aan hé.

Laat de koffie smaken en tot de volgende

• 13 Augustus 2009 - 17:28

De Joosjes:

jaja, je geniet daar met volle teugen en gelijk heb je ! morgen is het onze toer en zullen we je verslagen efkes moeten missen. we halen het wel in. dikke kussen

• 13 Augustus 2009 - 20:49

Isabelle:

Allez Karine, weer een maatje gevonden. Leuk dat het je daar bevalt, breng wat mee voor ons. Amuseer je en geniet nog met volle teugen !

• 14 Augustus 2009 - 07:19

MC:

Laat je gaan! Klinkt daar zo tof!
    Vele groetjes en let op voor de buschauffeurs! misschien wel juste type bij de volgende bushalte!

• 14 Augustus 2009 - 11:16

Marja:

Dat klinkt weer helemaal toppie! Wat zou ik graag met jou eens het avontuur tegemoet gaan! Ecuador, staat ook nog op mijn lijstje! Geniet van al het mooie, en k spreek je gauw.

Liefs marja(nederlandse uit suriname)

• 14 Augustus 2009 - 15:17

Brigitte:

Geniet van al dat moois zoveel je kan, Karine!
    Groetjes

• 14 Augustus 2009 - 18:06

Ewel :-):

Pff, Mc'tje is aan het proberen van jou een 'droef keuntje' te maken. Laat je maar zegt ze. ja, ja en ik hier maar wachten om je nieuw verslag.

Grrrrrrrrrr,
    Anne

• 17 Augustus 2009 - 07:14

Ria De Baets:

'Ben zelf pas terug thuis, vandaar de late reactie. Ik heb de indruk dat het daar wel de moeite is, geniet er maar van want 1 september komt in het zicht!! De foto's zijn prachtig, geniet er maar van en dat met volle teugen. Groetjes, ria.