goed aangekomen! - Reisverslag uit Muţraḩ, Oman van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu goed aangekomen! - Reisverslag uit Muţraḩ, Oman van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

goed aangekomen!

Door: Karine Dierickx

Blijf op de hoogte en volg Karine

25 December 2011 | Oman, Muţraḩ

Hey hey iedereen,

het was een lange trip, via Frankfurt naar Riyad, technisch probleem, 2u nog eens wachten, maar dan toch goed toegekomen in Muscat. Visa kopen, geld wisselen en taxi in. Bij uitzondering geen hotel geboekt... twee waar het neen was (Nasseem ook volboekt Wim) ben ik in iets groezelig aangekomen. De goedkoopste kamer leek me er echt iets over voor de prijs, iets duurdere genomen en vanmorgen kon ik een kamer hebben in het hotel ernaast, Marina. Omdat de single kamer nog niet vrij was moest ik wachten tot 16u. Ik mocht mijn zak al daar laten. Plots zei de man achter de desk, ik kan je ook een dubbele kamer geven, 10 euro meer, zicht op haven en king size bed, ok zei ik, ik kreeg het ontbijt er gratis bij zei hij dan!! En ikke content he. Heb een lange dut op dat grote bed gedaan, amai, ik was doodmoe. Nu wat gaan wandelen in het dorp hier. Er is hier een gigantisch cruiseschip aangekomen. Aangepaste kledij?? De sfeer is hier geweldig goed, tot hiertoe geen opdringerigheid. You from cruiseship madam, vragen ze wel. Zalig wandelen hier. De zon gaat vroeg onder, het is bijna 18u en bijna donker. Straks ga ik eten in het hotel, dakterras, morgenvroeg ook daar ontbijten! Ik hoop vroeg op te staan zodat ik de vismarkt in al zijn vroegte kan ontdekken. Het is hier ook zooooo netjes!! En de op de weg van de luchthaven naar hier prachtige gebouwen gezien, zeer mooie moskees. Alle ik ga de soek in, ben benieuwd!
Tot een volgende, prettig kerstfeest nog, dada, kusjes

• 25 December 2011 - 14:19

MC:

Yup Yup gelukkige kerst!
    Geniet ervan, hier regen en veel wind!
    dikke knuffels
    van wij !

• 26 December 2011 - 11:15

Ann Geldhof:

Hi Hi
    Een zalige Kerstboom!!!!
    Geniet van het zonnetje want hier is't maar friskes.

Groetjes

• 26 December 2011 - 11:37

Isabelle:

Allez alweer goed begonnen. Een zalige kerstboom nog hé en geniet met volle teugen. Zal er eens aan denken hier in dit vuil weer.
    knf

• 26 December 2011 - 17:46

Rita Broucke:

Dag Karine,

Klinkt fantastisch!
    Daar (n)iets te merken van kerst?

Geniet van mooie reis!

Rita X

• 26 December 2011 - 20:47

Andy:

Hi Karine

je hebt het daar al helemaal naar je zin zo te horen! eerst en vooral zalig kerstfeest! King size bed mmm... kan je wrsch nr hartelust in ronken.

Veel plezier!

xxx andy en kenny

• 27 December 2011 - 09:01

Den Dienen:

Niet alleen je vrijgevigheid maakt van jou een zeldzame blinkende parel in deze donkere dagen... je gulle brieven doen pons steeds weer dromen van het stralende zonnetje dat jij steeds bent... :o))
    That's my girl.... !