Nieuwjaar komt eraan! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu Nieuwjaar komt eraan! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar komt eraan!

Door: Karine Dierickx

Blijf op de hoogte en volg Karine

31 December 2009 | Puerto Rico, San Juan

Voor jullie is het bijna nieuwjaar, ik kom wat later met het vieren.
Op het plaza staat alles al in gereedheid om te vieren, wordt van hieruit uitgezonden op tv, hopelijk kan ik iets zien tussen het gepeupel.
Hopelijk kan ik me zo lang wakker houden want lig hier altijd vroeg in mijn bed.
Gisteren ging ik kayakken, dat is letterlijk in het water gevallen. Harde wind, hoge golven en regen. Afgelast. Spijtig. Heb dan zoals iedereen hier doet, gaan winkelen.
Heb hier al heel veel gewandeld.
Tijdens een van mijn wandeltochten stopte er een stokoud koppeltje met de wagen, ook al goed versleten... Ik moest meerijden van hen, was hier heel gevaarlijk zeiden ze om rond te wandelen. Had niets gemerkt, was een mooie omgeving en eigenlijk wie zei dat ik hen wel kon vertrouwen? Alle heb het toch maar gedaan. Was bijna een auto van de flinstones zeg, ik zat er bijna met mijn voeten door, loool. En maar kwebbelen dat ze deden tegen me.
Ik moet zeggen dat iedereen hier heel vriendelijk en respectvol zijn, op bussen springen ze recht, alle auto s stoppen op straat om je over te laten, te gek. Als je iets niet weet en je vraagt er naar en ze weten het ook niet, beginnen ze zelf rond te vragen en te bellen voor je. Heel lief.
Van gisteren is het weer wat omgeslagen, af en toe regen, maar eigenlijk zijn ze dat hier gewoon. Het was al dagen zonder regen en heel erg warm. En het is hier winter nu. Maar het blijft heel warm.
Vanmorgen naar Isla Verde geweest om een guest house voor morgen te boeken, heb een leuk gevonden met zwembad en ik mag er blijven tot na de middag en kan me er nog douchen ook voor ik naar de luchthaven vertrek. Deze keer vlieg ik via Madrid naar Brussel.
Alle ik ga me klaar maken om wat te feesten, de stad loop hier al aardig vol. Ik logeer achter de hoek van het plein, dus dat is heel gemakkelijk.
Goeie feesten iedereen, drink met mate en amuseer jullie he! Kusjes en tot maandag xxx

  • 28 Februari 2010 - 18:36

    Kristel:

    hallo.je kent me niet maar las net je verslagen...wij zitten er ook aan te denken om naar puerto rico te gaan dus ik was benieuwd hoe je het ervaren hebt...

    als ik niks hoor ook goed,vond het leuk om je verslagen te lezen.

    groetjes kristel
    kristelspits@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Puerto Rico, San Juan

Puerto Rico: Natuur en cultuur

Rondreizen in Puerto Rico

Recente Reisverslagen:

31 December 2009

Nieuwjaar komt eraan!

29 December 2009

Zalige kerst iedereen!

21 December 2009

Eindelijk

13 December 2009

Puerto Rico
Karine

Weer een mooie reis in het vooruitzicht!

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 155966

Voorgaande reizen:

22 December 2013 - 05 Januari 2014

Chili en Paaseiland

04 April 2013 - 11 April 2013

Londen

21 December 2012 - 06 Januari 2013

Wonderlijke India!

10 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Rondreizen in Namibïe

24 December 2011 - 08 Januari 2012

Het gastvrije Oman

13 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Sri Lanka!!

08 April 2011 - 25 April 2011

India, Kolkata

25 December 2010 - 09 Januari 2011

Jamaica: Cultuur, natuur, zon en zee!

19 December 2009 - 03 Januari 2010

Puerto Rico: Natuur en cultuur

10 Augustus 2009 - 31 Augustus 2009

Ecuador: Cultuur en natuur

20 December 2008 - 03 Januari 2009

Oeganda: Vrijwilligerswerk Fort Portal

Landen bezocht: