Opuwu - Reisverslag uit Opuwo, Namibië van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu Opuwu - Reisverslag uit Opuwo, Namibië van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

Opuwu

Blijf op de hoogte en volg Karine

13 Augustus 2012 | Namibië, Opuwo

Di 30/07

Ja ja, dat dessertenbuffet breekt Wim zuur op, zal veel bushtoilet worden vandaag want zijn darmen sputteren tegen...
Het dorp verkennen, eindelijk eens een glimp van zwart afrika, want we hebben al veel blank gezien, nog niet echt het gevoel gehad dat je in Afrika bent. Himba s en herero s lopen in de straat, heel leuk. Wat wandelen en supermarken en terug naar de lodge, bikini aan en genieten van het prachtig uitzicht vanuit mijn ligzetel, het zwembadwater loopt over de rand, superzalig. Morgen een himbatoer, met queen elizabeth, de tourgids hier.
Veronique en ik eten van het voorgerechtenbuffet, Wim kan alleen maar toekijken, is nog niet beter...

En nu ga ik nog wat wandelen en van hotel veranderen, mijn laatste nachtje gaat in... het is stil zonder mijn compagnons, hopelijk bereiken ze goed Kaapstad want het sneewt daar hebben we gehoord.

Tot vlug, Karine xxx

• 13 Augustus 2012 - 22:16

M-Jeanne:

als je je verhalen leest, heb je weer ongelofelijk genoten en veel gezien. Bijf genieten en tot binnenkort.

• 14 Augustus 2012 - 10:54

Ann&Yorick :

Lijkt een supertoffe reis te zijn geweest! Vind het echt heel jammer dat ik niet mee kon door die hele verhuis hier. Ik kijk er al naar uit om jouw foto's te zien.
    Groetjes en hopelijk tot vrijdag!

• 14 Augustus 2012 - 10:54

Ann&Yorick :

Groetjes en hopelijk tot vrijdag!

• 14 Augustus 2012 - 15:47

Isabelle:

Hey Karintje

Weer genoten van je verhalen. Jij waarschijnlijk nog veel meer van alle avonturen. See you soon xxx

• 16 Augustus 2012 - 10:30

Rita B:

Hey Karine,

Regelmatig aan je gedacht en genoten van je schrijven.
    Je deed het maar weer eens
    . Vorig jaar reisbeurs in Brugge. ideetje opgedaan: Namibie dus en ja boeken en gaan... Fantastisch.

Rita x