Punta Arenas - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu Punta Arenas - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

Punta Arenas

Blijf op de hoogte en volg Karine

26 December 2013 | Chili, Punta Arenas

Rond 2u onze vlucht naar het koude zuiden.
We zijn beiden moe. Geprobeerd om wat te slapen.
Op de luchthaven ging alles vlot, zo vlot dat de bus juist weg was en we moesten lang wachten op de volgende, met een vriendelijk koppel een taxi gedeeld, zo kan het ook.
Het hostel was heel huiselijk, de man des huizes stond ons op te wachten. We kregen eerst een voorlopige kamer maar even later kwam hij ons zeggen dat we deze konden houden, ooo ik ben met al mijn kleren aan in mijn zalige bed gekropen! Jurgen ging even later alweer stappen. Om 10u hadden we af gesproken op de plaza de armas, ik had me bijna verslapen!
We konden zelfs ontbijten, maar ik moest weg. Jurgen had al alle info en we zijn meteen een trip gaan boeken naar Torres del Paine, gebergte met besneeuwde toppen en gletsjers, de trip naar de pinguïns zou niet door gaan wegens te slecht weer en te veel wind op zee.
In een leuke taverne met vele koekjes en pralines een koffie gedronken en iets kleins gegeten. Daarna nog een wandeling gemaakt. Daarna nog vis gegeten maar die porties zijn hier altijd zo groot , niet te doen! Op zijn minst 400g vis op je bord!
Daarna nog in een grote supermarkt wat gaan rondneuzen en onze picknick gekocht voor morgen, het wordt een lange toer van 5.30u tot ongeveer 23u!!
Nog een schietgebedje gedaan in de kerk en daarna dat lekkere bed weer in, dit keer netjes met pyjama!;-)
Xxxjes

• 30 December 2013 - 10:34

Gorrebeeck Sabine:

hallo karine mijn klein smurfje
    ik zie dat je al zoveel mooie plaatsen gezien hebt
    zo super amai zal wel een vermoeiende trip zijn
    en al da lekker eten mmm
    en zoveel vis dat je krijgt
    ale geniet er maar verder van
    dikke knuffel van uw boezemvriendin
    love you sjoe xxxxx
    grtjs aan jurgen

• 30 December 2013 - 14:07

Katharina:

Hoi Hoi,
    Alvast een gelukkig nieuwjaar en geniet er maar van!
    Proost op "2014"
    Groetjes
    Katharina

• 30 December 2013 - 15:28

Christine Casier:

Zeer mooie beelden, geniet ervan, wij hebben hier veel wind en regen

Groetjes

Christine

• 31 December 2013 - 14:12

Yamina:

Hey Karine,

Geniet vooral van al dat moois en beste wensen voor het komende jaar!

Grtjs
    Yamina

• 02 Januari 2014 - 12:03

An:

We kunnen niet wachten op de kiekjes. Geniet daar maar van de start van het nieuwe jaar, zal een succesvol en gelukkig jaar worden.
    xx An