Op weg naar het Paaseiland! - Reisverslag uit Paaseiland, Chili van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu Op weg naar het Paaseiland! - Reisverslag uit Paaseiland, Chili van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

Op weg naar het Paaseiland!

Blijf op de hoogte en volg Karine

24 December 2013 | Chili, Paaseiland

Veel te vroeg uit ons bed, om 6u was ons minibusje er. Vlucht was om 9.15u. Koffie gedronken en we konden er weer wat tegen. Op het vliegtuig konden we wat wisselen met een familie en zo hadden we toch nog 2 zitjes bij elkaaraan het raam. Ongeveer 5u vliegen, lekker eten en veel filmkes, keuze genoeg. Daar aangekomen, hadden we HET plan, stappen naar ons hostel. In de hitte, met onze rugzakken, Jurgen kon ik haast niet volgen en die laatste bergop was er te veel aan, na wat bezoek, gevraag, heen en weer geloop, kwamen we aan waar we moesten zijn, geen bordje aan de deur, niks. Het meisje aan de receptie gaf ons een bloemenkrans. Ik zie nog op de luchthaven: waar komen al die mensen nu met die bloemen vandaan? Moet ik niet hebben zei Jurgen, stond hij daar schoon met zijn krans, lol. Toppunt was dat zij ons stond op te wachten aan de luchthaven, met een bordje met mijn naam op!! Ooo manman dat wisten we dus niet. Alle hotels doen dat daar blijkbaar, stond nergens beschreven, ook niet op onze reservatie formulier :-(
Na wat bekomen te zijn, Jurgen ging al stappen, ik wat platte rust, ben ik het dorp gaan verkennen, eerst het kerkhof, de eerste beelden zag ik al in de verte! Het dorpje is tamelijk rustig, ook in de winkeltjes kan je rustig rondkijken.
Honger: een sandwich gegeten, wow die zijn hier groot, super lekker. Onze mountenbikes waren al gereserveerd door Jurgen, om 20u hebben we die opgehaald, na nog een verkoelende ananasmilkshake gedronken te hebben. Mmm. Het is hier warm maar veel wind.
Het plan was om voor zonsopgang 17 km ongeveer te fietsen om tussen de 15 beelden de zonsopgang te zien. Dat plan maar opgeborgen, ik zag dat niet zitten om zo in het donker te rijden.
Xxxjes

• 26 December 2013 - 17:59

Gorrebeeck Sabine:

hey mijn klein sjoeke
    amai zo actief dat je al geweest bent super van je
    zal wel de moeite geweest zijn
    zeg maar tegen jurgen dat hij uw kuiten wat masseerd whi
    geniet maar van al het lekkers daar
    dikke knuffel en dikke kussen
    uw boezemvriendin xxx