De nachtmerrie... volgens de Trotter en ikke... - Reisverslag uit Paaseiland, Chili van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu De nachtmerrie... volgens de Trotter en ikke... - Reisverslag uit Paaseiland, Chili van Karine Dierickx - WaarBenJij.nu

De nachtmerrie... volgens de Trotter en ikke...

Blijf op de hoogte en volg Karine

24 December 2013 | Chili, Paaseiland

Na een lekker ontbijt, de fiets op, dat was even wennen. Na 5min dacht ik al, dit gaat nooit lukken! Knoeien met die versnellingen langs beide kanten. En dan die wegen! Op en af en op en af en op en... En dan die zon! Onderweg even dipje, wat peptalk van mijn mental coach, adem in en uit en weer weg. Moeizaam maar ben tot aan de 15 beelden geraakt, 17km, de rest zag ik niet meer zitten en ben dan alleen terug gekeerd, Jurgen heeft de volle toer van 50km gefietst en gelukkig dat ik niet mee was, t was nog zwaarder door het binnenland. Ooo ik kan dat zadel niet meer zien!!!!! Wou me in het ziekenhuis plaatselijk laten verdoven, PIJN!
Nooit meer! Heb lang onder een koude douche gestaan.
s Avonds hebben we nog een wandeling gemaakt, stramme spieren. Een sandwich gegeten in een typisch restaurantjes, op een oud vuil matras lag een vrouw haar kindje borstvoeding te geven. Haar mama kwam met een grote mok, oploskoffie ene af, en dan met de fluitketel. De sandwich was weer super groot, we hebben hem gedeeld. Daarna langs de zee nog een wandeling naar de beelden achter het kerkhof, van daaruit een mooie zonsondergang, maar niet vandaag. Velen waren eraan voor de moeite, statieven en fototoestellen konden weer ingepakt worden.
Jurgen had een ideetje, om morgen vroeg op te staan en nog een andere toer te gaan wandelen!
Xxxjes

• 26 December 2013 - 14:44

Isabelle:

hey schattie en Jurgen

Hoop dat het deugd doet en soms ook wat zeer aan je ... maar dat gaat over. Trek maar veel mooie foto's zodat we achteraf weer kunnen mee genieten.

Grts

• 26 December 2013 - 18:05

Gorrebeeck Sabine:

hey sjoeke
    ja je zal wel pijn hebben aan je poepke
    je moet jurgen er wat op laten blazen lol
    o ik mis je schatteke
    dikke kussen

• 27 December 2013 - 09:17

Ann:

Het doet deugd te lezen dat je het toch, ala bij al, goed doet op reis. Overdoe niets, laat Jurgen maar rondcrossen, en geniet geniet geniet!
    Hier in New Zealand is het al een week aan het regenen, met bakken valt het uit de hemel ... en dat voor de zomer! Alle activiteiten afgelast :-(((((((.
    Dus geniet jij maar dubbel en dik van de warmte!
    Dikke knuffel

• 27 December 2013 - 17:55

Brigitte:

Ik hoop dat je er veel energie kan opslaan en dat je met volle teugen kan genieten van al het mooie en nieuwe!

• 29 December 2013 - 12:29

Annie Bollens:

Dag Karine,
    We hebben het op de fitness over jou gehad en Sabine heeft me jouw gegevens doorgegeven. Dapper hoor van jou, maar overdrijf toch maar niet.... afzien af en toe kan geen kwaad, maar genieten blijft toch het hoofddoel. Prettige feesten in het verre Chili ! Annie (van de fitness)

• 29 December 2013 - 16:22

Karine Dierickx:

Hey,Annie,
    Ik doe het voorde rest rustig aan hoor, Jurgen is nu vulkanen gaan beklimmen en ik ben onderweg naar Chiloe, een mooi rustig eilandje.
    Dikke knuffel, Karine